Mooi Leiden. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Peter Blom - WaarBenJij.nu Mooi Leiden. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Peter Blom - WaarBenJij.nu

Mooi Leiden.

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 Mei 2020 | Nederland, Leiden

De afgelopen weken allerlei plekjes van Leiden gevonden waar mijn stappen niet eerder waren geweest. Grachtjes die voor me opengingen. Muurgedichten die klonken. Hoekjes om die me verrasten. Leiden is een mooie stad, zeker voor mij als dwaalgast. Ik kuier door de stad. Een van mijn schoonzonen fotografeert de stad en zet duizenden beeldjes om tot een filmpje, een timelapse. Hij heeft deze week een timelapse afgerond van Leiden in het blauwe uurtje. Het blauwe uur is het uur na zonsondergang, de stadskleuren krijgen dan een blauwe waas, zo wist hij me te vertellen.
Als je bijgevoegde link opent, kijk je mee met de ogen van mijn schoonzoon, Arne Wossink. Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik, en Leiden nog beter zien.
Veel plezier ermee!

https://youtu.be/NdZylfcSZF8

  • 16 Mei 2020 - 14:45

    Wout:

    Heel geslaagd. Veel onbekende plekjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Tenorblokfluitist bij Capriccioso

Actief sinds 23 Maart 2020
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 1718

Voorgaande reizen:

23 Maart 2020 - 31 December 2020

Een reis door dit fluitloze tijdperk

Landen bezocht: