welkom - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Peter Blom - WaarBenJij.nu welkom - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Peter Blom - WaarBenJij.nu

welkom

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

01 Januari 2021 | Nederland, Leiden

Welkom

Welkom in het nieuwe jaar,
was het makkelijk te vinden?
Hang je jas op, pak een stoel
let vooral niet op de rommel,
er was gisteren een feest.

Welkom in het nieuwe jaar,
ik heb weinig meer te bieden
dan wat van gisteren overbleef:
een stuk brood, een glas wijn
en een gedicht om in te wonen.

Koos Meinderts.

  • 01 Januari 2021 - 13:05

    Magda Van Der Grijn:

    Dag Peter, schrik me wild...in coronatijd een feest bij jou...te vroeg gedacht....eerst lezen... Nav KM Slauerhoff gelezen....Alleen in mijn gedichten kan ik wonen...''beetje triest''... Mooi uitzicht op de moskee...ik durf me niet te wagen aan een uitspraak of het op- of ondergang is. Ik vind dat bij de foto na 8 uur-journaal ook altijd lastig.
    Voor ieder die dit leest: alle goeds voor 2021.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Tenorblokfluitist bij Capriccioso

Actief sinds 23 Maart 2020
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 1712

Voorgaande reizen:

23 Maart 2020 - 31 December 2020

Een reis door dit fluitloze tijdperk

Landen bezocht: