Come, let us have a merry heart. - Reisverslag uit Ellerhuizen, Nederland van Peter Blom - WaarBenJij.nu Come, let us have a merry heart. - Reisverslag uit Ellerhuizen, Nederland van Peter Blom - WaarBenJij.nu

Come, let us have a merry heart.

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

13 Juli 2020 | Nederland, Ellerhuizen

Twee weken geleden maakten we samen deze klanken, we stemden op elkaar af en deelden muzikale gedachten aan Toke en Marijke.
We zijn allemaal weer twee weken verder, hopelijk ook dichter bij het weer oppakken van de Capriccioso-draad.
Ik heb mijn zwervend bestaan als camperaar vandaag weer opgepakt, mijn Leidse banden losgeknoopt en ben noordwaarts getrokken. Ik ga de komende weken wat zwerven door Nederland en omstreken en schrijf daar gewoontegetrouw een blog over. Zo heb ik de afgelopen jaren Loire-blogs, Scandinavië-blogs, Spanje-blogs en Engelse blogs geschreven. Nu dichter bij huis. Mochten jullie die blogs willen lezen dan kan dat uiteraard, laat het me even weten dan komen jullie op de mailinglist.
Ik zal in die periode geen aparte Capriccioso blogs schrijven dat wordt me een tikkie te veel.

• 14 Juli 2020 - 10:26

Wout:

Ja graag.

• 14 Juli 2020 - 15:07

Hilda De Bruijne-Wolters:

Ik vind het leuk om dergelijke "avonturen" te lezen, dus graag op de mailinglijst.
    Goede reis.

• 15 Juli 2020 - 22:09

Yvonne Beran.:

Hoi Peter, goed te horen dat je op stap gaat met je camper.
    Ik wilde je eerste blog lezen maar moet inloggen met een wachtwoord???

Wij komen net terug van 2 weken Friesland. Heerlijk. Het was niet veel zeilweer, of te harde wind of regen. Niet getreurd we hebben een wandelkaart gekocht en leuke wandelingen gemaakt. Friesland ziet er dan weer heel anders uit en we kwamen op mooie , ons onbekende , plekken met klokkestoelen en oude kerkjes.vanuit Joure en Balk.
    Jij ook een mooie tocht toegewenst en ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Hartelijke groeten, Yvonne

• 17 Juli 2020 - 18:38

Marianne De Keyzer:

Jouw blogs vind ik leuk om te lezen Peter, zet me maar op de lijst.
    Ik wens je een mooie zomer en veel zwerfplezier.
    Hartelijke groet,
    Marianne