ik blaas een liedje - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Peter Blom - WaarBenJij.nu ik blaas een liedje - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Peter Blom - WaarBenJij.nu

ik blaas een liedje

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

24 Maart 2020 | Nederland, Leiden

Vanochtend hoorde ik dit kleinood op de radio, het trof me in deze tijd van social distance.
Het is van Monique en Hans Hagen.


‘ik blaas een liedje in een zeepbel
een liedje van verlangen
en voor jou blaas ik een kus
een zoen in zeep gevangen.’

  • 24 Maart 2020 - 23:28

    Magda Van Der Grijn:

    Nog nooit gehoord van deze twee mensen. Schande? ''een zoen in zeep gevangen'' vergeet ik niet meer. De z van zoen en de z van zeep helpen daarbij.

  • 25 Maart 2020 - 08:37

    Els Brink:

    velen van jullie bewaren de Kerstkaart/Kerstspreuk van Susanne en familie bij de muziek.
    "misschien is geluk het vermogen om blij te zijn met de blije dingen en verdrietig te zijn
    met de verdrietige dingen" van Edel Maex
    Past wel in deze tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Tenorblokfluitist bij Capriccioso

Actief sinds 23 Maart 2020
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 1734

Voorgaande reizen:

23 Maart 2020 - 31 December 2020

Een reis door dit fluitloze tijdperk

Landen bezocht: